Factoría Vulcano recibió en una tarde lluviosa este
domingo el ferri bajo una pertinaz llovizna enfilo por la ría de Vigo con 60
grados hacia la ermita de nuestra señora de la Guía en Teis, el buque que
deberá finalizar su armadura a lo largo de los próximos meses, la factoría Vulcano
entrego su último buque a últimos de
octubre del año 2011 y dejara de tener carga de trabajo.
Este buque fue adjudicado a Vulcano hay un par meses y el plan de trabajo
pasaba por rematar el casco en Sevilla, donde ya estaba iniciada su
construcción, después de que la compañía naviera finlandesa Viking Line, que lo
había contratado en 2007, lo había cancelo ante los retratos de astilleros de
Sevilla continuación remolcado por el remolcador de altura Sertosa Dieciocho ,
hacia el astilleros vigués de factorías Vulcano
El buque ferri tendrá capacidad para 1.500 personas y 400 vehículos, dispondrá
de una tripulación de unos 70 tripulantes,
tiene una eslora de 139 metros.
El buque estará propulsado con dos motores diesel de 10.000 Kw a 600
revoluciones por minuto (en total, unos 28.000 CV), que le proporcionan una
velocidad de crucero sobre 22 nudos marinos.
Esta compañía finlandesa
Viking Line dedicada al transporte de pasajeros carga rodada transporte
por vía marítima, vehículos sin acompañantes trafico con pasajeros transporte
combinado y Reenvíos y entre Finlandia Estonia y Suecia, tiene esta compañía
seis ferris con estos nombres, Amorella, Viking Cinderella,Gabriella, Mariella,
Rosella, Viking XPRS, Viking Grace, solo se dedica al transporte en el mar
Báltico.
Javier JAC
Factoría Vulcano recibiu
na tarde deste domingo o ferri baixo
unha pertinaz chuvia enfilo pola ría de Vigo con 60
graos cara á ermida da nosa señora da Guía en Teis, o buque que deberá finalizar a súa armadura ao
longo dos próximos meses, a factoría Vulcano entrego
o seu último buque a últimos de outubro do ano 2011 e deixase de ter carga de
traballo.
Este buque foi adxudicado a Vulcano hai un par meses e o plan
de traballo pasaba por rematar o casco en Sevilla, onde xa estaba iniciada a súa construción,
despois de que a compañía navieira finlandesa Viking Line, que o contratara en 2007, o había cancelo ante
os retratos de estaleiros de Sevilla continuación
remolcado polo remolcador de altura Sertosa Dieciocho, cara ao estaleiros vigués de factorías Vulcano
O buque ferri terá
capacidade para 1.500 persoas e 400 vehículos, dispoñerá dunha tripulación duns
70 tripulantes, ten unha eslora de 139 metros.
O buque estará propulsado con dous motores
diesel de 10.000 Kw a 600
revolucións por minuto (en total, uns 28.000 CV), que lle proporcionan unha
velocidade de cruceiro sobre 22 nós mariños.
Esta compañía finlandesa Viking
Line dedicada
ao transporte de pasaxeiros carga rodada transporte por vía marítima, vehículos
sen acompañantes trafico con pasaxeiros transporte combinado e Reenvíos e entre
Finlandia Estonia e Suecia, ten esta compañía seisferris con estes nomes, Amorella, Viking Cinderella,Gabriella, Mariella,Rosella, Viking XPRS, Viking Grace, só dedícase ao transporte no mar Báltico.
Javier JAC
No hay comentarios:
Publicar un comentario